[TYPO3-UG Norway] Ustabil TER (extension repository)

Jon Wolla jon at wolla.no
Tue May 30 15:41:46 CEST 2006

Takk for oppklaringen. Jeg gjorde noen spede forsøk på å søke meg fram
til problemet på Typo3-gruppene, men min newsleser (Thunderbird) er ikke
alltid så flink til å fine det jeg ber den lete etter. Eller kanskje jeg
ikke søkte spesifikt nok.

Finnes det en bedre nyhetsleser som søker etter begreper på tvers av
flere grupper?

Jon