[TYPO3-UG Norway] Ustabil TER (extension repository)

Jon Wolla jon at wolla.no
Tue May 30 15:03:35 CEST 2006

Jeg har stadig problemer med å laste ned Extensions fra TER. Svært ofte
finner jeg ikke den extension jeg leter etter, eller jeg får opp feil
versjon.

Eksempel: Jeg har nettopp re-installert T3 versjon 4, og tilkobling til
TER viser nå bare versjon 0.4.0 (Alpha) av TemplaVoila. Det vises heller
ingen av TV-tilleggene (som f.eks. TV freesite, notes for TV osv).

OK! Så skrur jeg på "Enable unsupported extensions" i settings, og nå
dukker versjon 1.0.1 (Stable) opp.

Er det meg som misforstår noe her, eller er dette helt opp-ned av hva
det skulle vært?

Andre som har hatt problemer?

J.