[TYPO3-UG Norway] Typo3 i norge - lookin good

Gerhard Sletten gerhard at huset.no
Fri Jun 2 13:30:32 CEST 2006

Dette ser virkelig bra ut. Bra med en norsk ansikt utad for Typo3.
Fin å kunne referere til når man selger inn valg av CMS til kunder.

Begynte å bruke Typo3 i fjord sommer. Siden den gang her jeg satt på
følgende sider med Typo3:

www.huset.no (her jobber jeg)
www.tendenzer.no
www.hafjelltoppen.no
www.ahlqvist.no
beta.oslomarine.no (skal bli www snart..)
www.rolignaa.no

Tidligere brukte jeg Ez publish (er fra skien..) men da de vi bruker
på hosting (www.uniweb.no) oppgradert til php 4.4 fikk vi full
skjærings i alle sidene vi hadde satt opp, så jeg switcha til Typo3
etter anbefaling av host. Generelt er jeg feldig fornøyd med Typo3,
men jeg savner litt av muligheten til å kunne sette opp custom side
objekter og siden ha mulighet for å vise dem i forskjellige visninger
(listview, fullview, osv). På beta.oslomarine.no skulle vi sette opp
en side med kundens produkter, og da forsøkte jeg litt med å lage ett
eget plugin (med extension manager), men det endre med at vi
modifiserte tt_news. Burde vel helst ha brukt Products pluginet, men
syntes den så veldig rotete, og i og med at kunden ikke skulle selge
online, men bare vise produktene gikk vi for tt_news.

Vennlig hilsen

   Gerhard Sletten
     Design / Webutvikling

Huset kommunikasjon og design as
   t  +47 22 38 70 58
   w  www.huset.no
   a  Sagveien 21A, N-0459 Oslo
“Judge a man by his questions rather than by his answers”
Voltaire