[TYPO3-UG Norway] Ny og nysgjerrig

Eirik Wulff eirik at wulff.biz
Tue Apr 25 10:18:26 CEST 2006

Hei,

Kom litt sent inn i denne diskusjonen, ser jeg... Synes det er en
glitrende idé. Jeg har jobbet med Typo3 i 3-4 år nå, for det meste
internt, men også med en morsom liten nettbutikk.

Slike samarbeidsløsninger ønsker jeg velkommen, all den tid jeg ser at
min egen arbeidsplass ikke makter å profilere Typo3 utad.