[Typo3-UG Norway] Noen korte inntrykk fra TYCON3, og noen tanker om TYPO3 i Norge.

Espen Svebak firebee at gmail.com
Fri Sep 16 19:56:39 CEST 2005

Moro å høre at TYCOON3 var en slik suksess, dette kombinert med TYPO3
association bidrar til å gjøre framtiden meget lovende.

Når det kommer til TYPO3 miljøet i norge så hadde det vært moro å stable
noe på beina. Flere norske aktører/implementeringer vil øke synligheten
og bidra til legitimitet til miljøet. Jeg liker ideen med å få arrangert
noen brukerseminarer / kurs, dette burde være mulig å få til.

Jeg har også savnet norsk sluttbruker dokumentasjon/video, snakker ikke
har om utvikler dokumentasjon men mer i retning Ola og Kari. En naturlig
plass å gjøre dette tilgjengelig er en norsk Typo3 side, noe som også
hadde kunnet fungert som en naturlig arena for et konsulentnettverk.

Jeg er villig til å bidra for å få realisert dette.

Mvh,
Espen Svebak