[Typo3-UG Norway] Noe aktivitet her eller ?

tbohm at broadpark.no tbohm at broadpark.no
Wed Sep 15 09:38:42 CEST 2004

Jeg har 1Gb serverplass med domene, "sidene.info", som jeg har en del subdomener
med hjemmesider på (flaut å innrømme men har for det meste brukt Mambo og
Xaraya på de..;) Dette for å sette de opp kjapt for andre med tilhørende enkelt
administrasjonsgrensesnitt).

Har planer om å konvertere alle til en gigantisk Typo3-installasjon. Lekte med
Typo3 en del for noen år siden, og tiden har blitt moden for å bruke det. Selv
om jeg fortsatt sliter med TemplaVoila, men det er en annen sak..

Poenget mitt er at jeg godt kan sette opp en dummy typo3-installasjon på f.eks.
"typo3.sidene.info" med administrasjonsrettigheter til en kjernegruppe her fra
UG Norway (for å skille den fra den andre installasjonen som vil inneholde alle
de andre sub-sidene, for å sikre at jeg kan gi ut fulle
administrasjonsrettigheter til "proffe" typo3'ere på supportsiden). Det hadde
vært moro, interessant og dessuten nyttig. Noen som er interessert i å dele
ansvaret for den siden her (tid til å være aktive i fora, skrive
artikler/dokumentasjon på norsk, designe templates, generelt administrere, el.)
?

Et forum, en oversikt over norske brukere/sider, og dokumentasjons-wiki er vel
nærliggende innholdselementer ?

Når det gjelder dokumentasjon så finnes det jo et hav, men delvis foreldet og
delvis overlappende etter min mening, slik at det kunne vært behov for korte
norske "Quickstart"-dokumentasjoner (wiki-extension på "typo3.sidene.info" ?)

//Thomas - MSN Messenger/Epost: raspeball [at] hotmail [dot] com