SV: [Typo3-UG Norway] Noe aktivitet her eller ?

Brynjar Thorgersen Nyborg brynjar at kosin.no
Mon Sep 13 16:57:02 CEST 2004

Helt enig i det

Nå leser jeg for så vidt tysk, men det er enklere å lese en del ting på
norsk, samt at et slikt forum kan også være en nyttig plass for
koordinering av oversettelsesprosjekter etc.

Jeg jobber nå med to sider. Det er en privat hjemmeside (www.kosin.no)
samt nettsidene til min arbeidsplass (www.lpp.no)

Begge har typo 3 i bunn, med noen ytterst små modifikasjoner på
standardmodulene. Det gjenstår en del arbeid, men har fått gjort noe.
Jeg jobber med en forholdsvis stor utvidelse av kosin.no, men slik det
ser ut nå vil det prosjektet tidligst bli lansert til våren.

Jeg har ikke noe i mot det e-postliste systemet som er etablert (når det
blir brukt), men jeg tror det kan virke litt fremmedgjørende og
avskrekkende for førstegangsbrukere.