[TYPO3-UG Dutch] Re: install op shared hosting

Guido van Harten guido at vanharten.net
Sun Mar 12 14:41:32 CET 2017

Ik heb typo3_src-7.6.16.zip gedownload, uitgepakt en geupload naar mijn webhost.
Gelukkig weet ik niet alles, maar heb redelijk wat ervaring met websites opzetten en beheren.
Wanneer ik echter naar typo3.domein.nl/install/index.php krijg ik een HTTP 500 error. Ter referentie heb ik naast index.php foto.jpg geplaatst; typo3.domein.nl/install/foto.jpg werkt dan wel gewoon.

Wat kan de oorzaak zijn?

Op mijn website bevinden zich in de directory typo3 de subdirectory's install en sysext en verder 20 bestanden (19 x .php en 1 x .phpsh)

Vriendelijke groet,
Guido