[TYPO3-UG Dutch] pritlisp Test to Live Server Publishing Module

Effective Webdesign info at effectivewebdesign.nl
Mon Dec 18 14:59:00 CET 2017

Hallo Patrick,

Bedankt voor je snelle reactie. Zijn er nog andere mogelijkheden of extensions die ik hiervoor kan gebruiken? Doel is om een Testomgeving en een productieomgeving op te zetten. Op de testomgeving kan dan zowel nieuwe content als extensions update uitgevoerd worden. Indien het werkt via een publish knop de wijzigingen overzetten naar de productieomgeving.

Met vriendelijke groet,
Marco Nieborg