[TYPO3-UG Dutch] pritlisp Test to Live Server Publishing Module

Patrick Broens patrick.broens at typo3.org
Mon Dec 18 14:28:45 CET 2017

Hoi Marco,

Lijkt erop dat iemand ooit begonnen is hieraan, maar nooit
afgerond/gepubliceerd heeft. Geeft in Google maar zeer weinig
resultaten, allemaal naar videos. Bij sommige videos geeft de maker een
jaar geleden aan dat het gepubliceerd zal worden, maar dat is dus nooit
gebeurd. Geen idee wie de developer is.

Groet,
Patrick

--