[TYPO3-UG Dutch] Probleem met uploaden van afbeeldingen in 7.6.2

Roland Franke mail at rolandfranke.nl
Mon Jan 25 12:46:56 CET 2016

Hoe hebben jullie überhaupt 7.6.2 kunnen installeren?

Ik host bij strato en als ik de Source download symlinks maak etc en dan naar de webpagina ga om in het install proces te gaan krijg ik meteen een 500 server error, na wat zoeken blijkt dat uit een .htaccess te komen die een rewrite rule set. Als ik die weg haal kom ik verder tot de stap waar ik een admin account moet aanmaken. Voer daar een username en wachtwoord in en dan gaat het mis ik blijf in het zelfde scherm alleen zijn de velden leeg, als ik dan nog een keer probeer krijg ik een db error over duplicatie entry...

remember: whatever happens, happens for a reason!