[TYPO3-UG Dutch] Language Selection

David Schouten d.schouten at zeelandnet.nl
Tue Sep 8 13:26:55 CEST 2015

Hallo Jacco,
Ik had een extra websitetaal aangemaakt, en in de ”setup” gedefinieerd:

> ### Language # **********************
>  config (
>  sys_language_mode = strict; 0
>  config.sys_language_overlay = hideNonTranslated
>  sys_language_uid = 0
>  linkVars = L
>  language = en
>  locale_all = en_EN.UTF-8
> )
> page.config (
>   language = en
>   locale_all = en_EN.UTF-8
> )
>
> config.linkVars = L
> config.sys_language_mode = content_fallback

> [...]
Nederlands is ”4” omdat ik het een aantal keren fout had gedaan.
Op de homepage heb ik een keuzemogelijkheid d.m.v. vlaggen, en dat werkt ook.
Het probleem is als je van pagina wisselt, keert de standaard taal terug, de site blijft niet op de gekozen taal staan.
Ik denk dat er nog een typoscript regel er aan toegevoegd moet worden, die ik nog niet ben tegengekomen in de typoscript reference.

Maar ik verlies de moed nog niet, Frans heeft mij ook een goed advies gegeven om het introductiepakket te bekijken, alleen dat maakt gebruik van een Fluid template.

groeten,
David