[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 concent elementen

Patrick Broens patrick.broens at typo3.org
Fri May 8 13:43:26 CEST 2015

Hoi Christiaan,

Die vraag hebben meerdere mensen ook ;-) Dit is in het verleden zo
gedaan om gebruikers niet met ongebruikte velden op te zadelen.

Daarom komt er voor tekst, tekst met afbeeldingen en afbeeldingen in
versie 7.3 een nieuw content element in de plaats genaamd "Text &
Media". Deze kan ook andere zaken als bijv. YouTube of Vimeo filmpjes
plaatsen samen met afbeeldingen

Cheers

Patrick

--