[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 concent elementen

Christiaan Wiesenekker cwiesenekker at zigwebsoftware.nl
Fri May 8 13:38:44 CEST 2015

Beste lijst,

Ik heb een globale vraag. Ik ben aan het zoeken naar de reden achter het bestaan van de content elementen; tekst, tekst met afbeeldingen en afbeeldingen. Waarom wordt hier een onderscheid in gemaakt? Kan je templates aanpassen om basis van deze content elementen? Waarom zou ik in speciale gevallen kiezen voor tekst en in andere van afbeeldingen. Ik gebruik zelf bijna altijd het element tekst met afbeeldingen... Meer omdat ik dus niet zie waarom ik zou kiezen voor tekst en afbeeldingen.

Ben benieuwd naar jullie opmerkingen.

Met vriendelijke groet,
Christiaan Wiesenekker

________________________________

Disclaimer:
Dit e-mailbericht, inclusief bijlagen, is vertrouwelijk en uitsluitend
bestemd voor de geadresseerde(n). Gebruik van deze informatie door anderen
dan de geadresseerde(n) is niet toegestaan. Wanneer u dit bericht ten
onrechte hebt ontvangen, wordt u vriendelijk verzocht het te verwijderen en
dit aan de afzender te melden.

Zig Websoftware staat door de elektronische verzending van dit
e-mailbericht niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de
inhoud, noch voor tijdige ontvangst daarvan. Zig Websoftware controleert
alle uitgaande e-mail op computervirussen.

Zig Websoftware staat geregistreerd bij de Kamer van Koophandel te
Hilversum onder nummer 31034665.