[TYPO3-UG Dutch] responsive menu

Jeroen Vermolen j.p.vermolen at gmail.com
Fri Feb 6 19:45:31 CET 2015

Hoi Wiechert,

Wat ik zie:

- Als ik op de 'hamburger' klik komt er boven in de menubalk een hashtag
(#) te staan.
- Er ontstaan geen console errors wanneer er wordt geklikt of op
document load.
- Je include 1 jQuery library
- Foundation lijkt gewoon te worden geïnitialiseerd

Zou je onderaan in de footer rechtstreeks het foundation.topbar.js
bestand kunnen includen?

*Met vriendelijke groet,*

Jeroen Vermolen
Stationsstraat 49