[TYPO3-UG Dutch] responsive menu

"HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel "HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel
Fri Feb 6 19:18:55 CET 2015

Jeroen,

Ja de viewport staat er in. Kijken kan altijd www.webchecked.nl <http://www.webchecked.nl/> tijdelijk even toegankelijk gemaakt.
Ben benieuwd, ik kom er zelf even niet achter wat er fout gaat. Zou in de css kunnen zitten maar ik zie het even niet :)

Groet,

Wiechert Hooghwinkel