[TYPO3-UG Dutch] tt_content teksten tonen uit andere database

Jigal van Hemert jigal.van.hemert at typo3.org
Thu May 8 18:27:43 CEST 2014

Hoi,

On 8-5-2014 16:27, "HocomAdvies [ 🌷 Wiechert Hooghwinkel ]" wrote:
> Ben er helaas nog steeds niet uitgekomen om dit werkend te krijgen.
> Kun je wellicht nog wat aanvullend op je eerdere mail aangeven hoe je
> dan die tt_content config kopieert naar tx_config? Ik zie echt even
> niet waar ik dat kan doen :).

Ik zou in eerste instantie proberen of
   tx_content =< tt_content
wil werken (in TypoScript).
Dit creëert een referentie naar het object "tt_content". Als je daarna
eigenschappen van tt_content wijzigt komen die wijzigingen ook in
tx_content te zitten.

Met
   tx_content < tt_content
maak je een kopie. Je kunt dit gebruiken als je het tt_content object
als basis wilt gebruiken, maar hierna aanpassingen wil doen.

Zoals je ziet in TSref [1] gebruikt het CONTENT object de naam van de
tabel (hier dus "tx_content") om de configuratie te krijgen.

[1]
http://docs.typo3.org/typo3cms/TyposcriptReference/ContentObjects/Content/Index.html

--
Jigal van Hemert