[TYPO3-UG Dutch] tt_content teksten tonen uit andere database

"HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel "HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel
Thu May 8 16:27:45 CEST 2014

Jigal,

Ben er helaas nog steeds niet uitgekomen om dit werkend te krijgen. Kun je wellicht nog wat aanvullend op je eerdere mail aangeven hoe je dan die tt_content config kopieert naar tx_config? Ik zie echt even niet waar ik dat kan doen :). Misschien zoek ik in de verkeerde richting of heb ik jouw advies verkeerd begrepen.

Met groet,
Wiechert

Op 22 apr. 2014, om 16:30 heeft HocomAdvies [ 🌷 Wiechert Hooghwinkel ] <info at hocom-advies.nl> het volgende geschreven: