[TYPO3-UG Dutch] landings pagina van specifieke domeinnaam

"HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel "HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel
Mon Jun 30 10:30:17 CEST 2014

Beste Christiaan,

Bedankt voor je reactie. Na mijn laatste poging heb ik het nu wel werkend. Door de CNAME weg te gooien en een extra A-record werkt het.
Beide komen nu uit op dezelfde landingspage.

Met groet,

Wiechert Hooghwinkel

Op 30 jun. 2014, om 10:15 heeft Christiaan Wiesenekker <cwiesenekker at zigwebsoftware.nl> het volgende geschreven: