[TYPO3-UG Dutch] landings pagina van specifieke domeinnaam

Christiaan Wiesenekker cwiesenekker at zigwebsoftware.nl
Mon Jun 30 10:15:05 CEST 2014

Wat ik weet dat je sowieso moet doen:

-       Allebei de domein-records aanmaken in TYPO3 - zonder en met WWW
-       Daar de domeinen doorsturen naar je landingspagina
-       De domeinen opnemen in je vhost/ServerAlias/Etc
-       Niet gebruik maken van CNAMES hiervoor!!!

En ik zie ook niet in waarom je zou gaan stoeien met rewriterules als je dat nooit hebt hoeven doen.

Als je dit al hebt gedaan, en dat heb je zoals ik lees. Heb je dan misschien ergens een typo (grappige woordspeling) gemaakt?

Met vriendelijke groet,
Christiaan Wiesenekker