[TYPO3-UG Dutch] Re: New field in tx News is not shown in Fluid templates

Geert Vegter geertvegter at hotmail.com
Mon Dec 15 21:21:32 CET 2014

Frans,

Dank je.

Ik heb zoals je tipte de files vergeleken. Ik zie geen verschillen, behalve :  In de root van de extensie heb ik deze file niet : ext_localconf.php
Maar die lijkt iets met de Hook te maken te hebben en die heb ik niet nodig dacht ik.

Het gekke is dat ik wel de nieuwe velden kan editen in de back end, maar dat ze niet in een fluid template / partial meekomen.
Ik had eerder wat gedoe met filepermissions op de server en ik vraag mij bijvoorbeeld af of fouten daar in de oorzaak kunnen zijn.
Misschien zijn de uid en gid 's niet goed. Maar ik weet niet hoe ik dat moet checken via cPanel. Daarnaast weet ik niet of dat de problemen zou kunnen verklaren.

Geert