[TYPO3-UG Dutch] New field in tx News is not shown in Fluid templates

Frans Saris franssaris at gmail.com
Sun Dec 7 09:22:14 CET 2014

Hoi Geert,

Als je nu een debug doet in fluid (na het toevoegen van het bestand in
Resources) zie je daar dan wel je nieuwe property bij staan? Na het
toevoegen van het bestand wel de cache legen makkelijkste gaat dit via de
instal tool.

Hier ook een voorbeeld van een voorbeeld news extended
https://github.com/fsaris/newsfal Extensie zal hoogstwaarschijnlijk niet
meer werken omdat de velden inmiddels onderdeel zijn van news zelf. Maar
alle onderdelen die je nodig hebt zitten er wel in misschien dat je ergens
een map of bestand verkeerd hebt benoemd.

Gr. Frans