[TYPO3-UG Dutch] tt_content teksten tonen uit andere database

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Sat Apr 19 19:54:44 CEST 2014

fantastisch dit resultaat !
dank je wel Wiechert en Jigal, dit is op en top open source your business
(onze - Red-Seadog - payoff)

ik zit nu te denken: ik heb in het verleden een "vertaling" gemaakt van de
GnuCash tabellen in sql views,
en ze via WFQBE benaderd om in TYPO3 te kunnen laten zien.

misschien kan ik, met jullie hulp, dit in DBAL doen voor 6.2 ?
in de begintijd van DBAL zaten er nog wat fouten in, en mijn PHP kennis van
destijds was niet voldoende om het spul aan de praat te krijgen.

wellicht is nu het juiste moment?

de exercitie gaat om orders vanuit Multishop (extensie gemaakt door Bas van
Beek) automatisch door te boeken in GnuCash (dus zowel de verkoop als de
afboeking van de voorraad gereed product.

Op 19 april 2014 17:04 schreef Jigal van Hemert <jigal.van.hemert at typo3.org>
:

http://about.me/woepwoep