[TYPO3-UG Dutch] tt_content teksten tonen uit andere database

"HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel "HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel
Sat Apr 19 11:45:23 CEST 2014

Hi Jigal,

Had je net een mail gestuurd. Wist niet dat vanaf 6.0 typo3conf/AdditionalConfiguration.php beter was om te gebruiken. Maar op zichzelf wel logisch.
Nu nog de config van tt_content zien te vinden om te kopieren?

is dat dit stuk:

SETUP ROOT

[tt_content] = CASE
 [key]
 [stdWrap]
 [header] = COA
etc.?

Als ik dat kopieer en aanpas naar tx_content dan moet dat werken? Als dat ok is, kan ik dan als ik op een pagina een record wil toevoegen elementen kiezen uit de externe database of kan dat alleen met een TS select?

Leuke puzzle op de zaterdag ochtend :)

Met groeten,
Wiechert

Op 19 apr. 2014, om 11:17 heeft Jigal van Hemert <jigal.van.hemert at typo3.org> het volgende geschreven: