[TYPO3-UG Dutch] White pages problemen na Debian update

HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel ] info at hocom-advies.nl
Mon Nov 18 11:06:44 CET 2013

Benjamin bedankt voor je reactie,

Ik heb aan localconf.php display errors displayErrors = 1 toegevoegd.

Daarna krijg ik deze error te zien:
Strict Standards: Non-static method t3lib_div::getClassName() should not be called statically in /usr/share/typo3_src-4.4.2/t3lib/class.t3lib_div.php on line 5224

Na wat zoeken zag ik dat men in php.ini  error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE & ~E_STRICT uitzet en dat dat dan de oplossing is. Echter stond error reporting in php.ini zo ver ik kon zien al niet aan. Maar na wat zoeken op google heb ik het idee dat dit niet het echte probleem is? Want je kunt de error melding wel uitschakelen, maar als dan nog steeds de witte pagina's blijven staan, lijkt me dat niet de oplossing te zijn?

Wat betreft rechten:
dit ziet er toch goed uit dacht ik?

-rwxrwxrwx  1 root   root     212 Jun  1  2010 .htaccess
-rwxrwxrwx  1 root   root    7087 Jun  1  2010 INSTALL.txt
-rwxrwxrwx  1 root   root    7695 Jun  1  2010 README.txt
-rwxrwxrwx  1 root   root     241 Jun  1  2010 RELEASE_NOTES.txt
-rwxrwxrwx  1 root   root    5063 Jun  1  2010 _.htaccess
-rwxrwxrwx  1 root   root    1806 Jun  1  2010 favicon.ico
drwxrwxrwx  8 user root    4096 Sep  1  2010 fileadmin
lrwxrwxrwx  1 root   root      36 Oct 14  2011 index.php -> /usr/share/typo3_src-4.4.2/index.php
-rw-r--r--  1 user hocoma   921 Dec 23  2010 robots.txt
lrwxrwxrwx  1 root   root      32 Oct 14  2011 t3lib -> /usr/share/typo3_src-4.4.2/t3lib
lrwxrwxrwx  1 root   root      32 Oct 14  2011 typo3 -> /usr/share/typo3_src-4.4.2/typo3
drwxrwxrwx  4 user root    4096 Nov 18 08:41 typo3conf
drwxrwxrwx 17 root   root   12288 Jan 21  2011 typo3temp
drwxrwxrwx 12 root   root    4096 Sep  1  2010 uploads

In de set-up met Typo3 6.1.5 staan de rechten hetzelfde en daar is geen probleem. Zelfs inloggen op back-end is geen punt.
Ook bij een Systeem met Typo3 typo3_src-4.5.2 heb ik zelfde white page probleem en kom ik niet in de install_tool.

PHP_VERSION  : 5.4.4-14+deb7u5  typo3temp leeggemaakt typo3conf/temp_CACHED_ verwijdert

How to proceed :) Nog iemand een suggestie. Lekker op de maandag ochtend!

HocomAdvies
Wiechert Hooghwinkel

Op 18 nov. 2013, om 09:06 heeft Benjamin Serfhos <serfhos at rsm.nl> het volgende geschreven: