[TYPO3-UG Dutch] En / NL Versie Certified TYPO3 Integrator

Jeroen Vermolen j.p.vermolen at gmail.com
Sat Mar 23 11:25:53 CET 2013

Hallo Lijst,

Ik ben sinds kort bezig om TYPO3 Integrator te gaan worden. Nu heb ik
het boek van Patrick Lobacher wat op zich wel goed gaat. Ik heb me al
vrij snel door meer als 100 vragen geworsteld, alleen is mijn duits niet
heel erg goed, waardoor ik niet optimaal kan leren.

Mijn vraag is dan ook, weet of heeft iemand een vertaalde (misschien ook
wel iets nieuwere) versie van het boek? Nederlands of Engels mag beide.

Zo niet ben ik van plan het zelf te gaan vertalen naar het Nederlands.

Groetjes,

Jeroen