[TYPO3-UG Dutch] powermail 1.6.9 multistep!

I.Sprock | Idar Creative mail at idar.nl
Fri Mar 15 12:08:35 CET 2013

Willem & Bart,

Bedankt voor de reply.

Heb de patch (35534) toegevoegd.( Op 2 pagina's)

Klopt! Multistep via JS werkte wel, maar ik had php nodig!
Ik kon het downgraden, maar patch leek me makkelijk/sneller.
(Was al een hele dag kwijt hiermee ;))

Fijn weekend.

"drs. ing. WSM Perquin" <perquin at yniverse.nl> schreef in bericht
news:mailman.6535.1363303823.609.typo3-ug-dutch at lists.typo3.org...