[TYPO3-UG Dutch] css in typo3 versie 6 background image

drs. ing. WSM Perquin perquin at yniverse.nl
Thu Mar 7 06:55:29 CET 2013

Beste Nikkie,
Ik veronderstel even dat je CSS wel juist wordt ingelezen, omdat je
aangeeft dat de tekst wel goed wordt weergegeven. En dat het alleen de
plaatjes betreft. Lokaal werkt het wel en op de TYPO3 6 server niet.
Een aantal punten kunnen het dan zijn:
1) De plaatjes staan op de webserver in een andere directory.
2) De imagename van de plaatjes bevatten hoofdletters of spaties. De
aanroep in de CSS dient gelijk hieraan te zijn. Vaak zie je dat hier het
probleem in kan zitten. Zorg dat de benaming identiek is in beide (css en
in de directory) gevallen.

Als de rest werkt ligt het daaraan en niet aan TYPO3, omdat je CSS wel
wordt opgepakt (thans zo lees ik je bericht).

Succes

W-P

Op 6 maart 2013 20:50 schreef Nikkie Herbrink
<nikkieherbrink at gmail.com>het volgende: