[TYPO3-UG Dutch] css in typo3 versie 6 background image

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Thu Mar 7 00:22:49 CET 2013

hi Nikkie,

als je in de browser debug aanzet,
firebug in Firefox, of in google chrome de rechtermuistoets en dan "element
inspecteren"
dan kun je rechts onder de css file zien, en ook bijvoorbeeld de naam van
de background image in de css
als je vervolgens klikt op die naam, dan moet ie te voorschijn komen in een
nieuw venster
doet ie dat niet, dan kun je toch in de url (adresbalk van de browser) zien
waar de css / browser / naar op zoek is

heb je een www-adres voor me waar je probeersel staat?
dan kijk ik morgen even met je mee.

hartelijke groeten,
Ronald

Op 6 maart 2013 20:50 schreef Nikkie Herbrink
<nikkieherbrink at gmail.com>het volgende:

http://about.me/woepwoep