[TYPO3-UG Dutch] Nieuwe Integrator Certificaat

Ric van Westhreenen ric.vanwesthreenen at typo3.org
Mon Mar 4 11:27:37 CET 2013

Ik heb in ieder geval de vraag gesteld of ze in het artikel duidelijk
willen maken dat bij het aanvragen van een nieuw certificaat ter vervanging
van de bestaande, de datum niet wordt veranderd. Het staat er wel, maar het
is niet duidelijk genoeg.

Ric

Op 4 maart 2013 11:19 schreef Maarten Mandemaker
<maarten-list at emaux.nl>het volgende:

> Hallo Ric,
>
> Ik snap het, zie dat ik zelfs destijds op dat bericht heb gereageerd.
>
> Toch blijft het jammer, ik heb hier nu een certificaat voor 4.x liggen dat
> geldig is, en een certificaat dat geldig is voor 6.x gedurende 1,5 maand.
> Ik had het nieuwe dus eigenlijk niet hoeven bestellen.
>
> Zit niets anders op dan nog maar een keer het examen te maken...
>
> Groeten!
>

> Op 04-03-13 10:37, Ric van Westhreenen schreef:
>
>  Hoi Maarten,

Ric van Westhreenen
Vice President of the TYPO3 Association, association.typo3.org
TYPO3 Association, Sihlbruggstrasse 105, CH-6340 Baar, Switzerland