[TYPO3-UG Dutch] Nieuwe Integrator Certificaat

Maarten Mandemaker maarten-list at emaux.nl
Mon Mar 4 11:19:56 CET 2013

Hallo Ric,

Ik snap het, zie dat ik zelfs destijds op dat bericht heb gereageerd.

Toch blijft het jammer, ik heb hier nu een certificaat voor 4.x liggen
dat geldig is, en een certificaat dat geldig is voor 6.x gedurende 1,5
maand. Ik had het nieuwe dus eigenlijk niet hoeven bestellen.

Zit niets anders op dan nog maar een keer het examen te maken...

Groeten!