[TYPO3-UG Dutch] Re: GMENU + GMENU voor headers

Michael de Jong dej.michael at hotmail.com
Fri Jun 7 10:39:29 CEST 2013

Beste Jeroen,

Bedankt voor de tip, maar ik heb dit dus geprobeer ook in google chrome. Alleen wordt dit menu gegenereerd met de gifbuilder en worden er geen standaard stijlen meegegeven zoals in een traditionele menu. Het enige wat er in mijn CSS gebeurt is er voor zorgen dat het sub-menu uitklapt. Ik denk dus dat ik mijn parent LI moet vergroten zonder dat het opvalt zodat het systeem nog denkt dat de RO state actief moet zijn. Zo kan ik volgens mij zorgen dat ookal gaat de gebruiker in de submenu dat de RO state van de parent LI actief blijft. Ik weet alleen niet hoe...

Groet,
Michael