[TYPO3-UG Dutch] GMENU + GMENU voor headers

Jeroen Vermolen j.p.vermolen at gmail.com
Thu Jun 6 15:04:44 CEST 2013

Hallo Michael,

Je SASS lijkt zo te kloppen qua syntax.

Ik merk van met CSS dat als je position absolute gebruikt de parent van het
element niet "meegroeit". Oftewel, probeer eens voor je ul.sub-nav
position: relative; te gebruiken.

Als de parent li namelijk nog dezelfde hoogte houdt zul je hier niet meer
over hoveren wanneer je op de sub nav zit, met als logisch gedrag dat deze
weer inklapt.

Je kunt het eventueel controleren door in Chrome element inspecteren het li
element 'Force element state: hover te geven en dan met je muis in element
inspecteren over de betreffende li heen te gaan. In de pagina geeft het
blauwe vakje dan aan waar het element zit.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Vermolen

Emmastraat 11
5912 CP Venlo