[TYPO3-UG Dutch] Originele afbeelding naam in FE

"HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel "HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel
Mon Jan 28 15:46:01 CET 2013

Arjan,

Bedankt dat zocht ik. Nu komt inderdaad de originele file name mee. Echter blijft nog steeds een deel van de bestandsnaam in cijfers. Hoe is jullie de ervaring met deze oplossing m.b.t. SEO resutaat? Wat is er eventueel nog meer te doen om ook de overige cijfers uit de naam te krijgen?  Via real url of zo? Las wel, dat dat dan wellicht weer problemen geeft met het gebruik van lightbox?

Met vriendelijke groet,
Wiechert Hooghwinkel

Op 28 jan. 2013, om 14:38 heeft Arjen Hoekema het volgende geschreven: