[TYPO3-UG Dutch] multilanguage in 1 keer aanmaken

Christiaan Wiesenekker cwiesenekker at zigwebsoftware.nl
Mon Jan 28 15:26:47 CET 2013

Beste liste,

Een vraagje aangaande multilanguage. Is het mogelijk wanneer je een pagina aanmaakt meteen een vertalingstaal daarvan aan te maken

Nu maak je een content element aan voor de default taal en daarna maak je een nieuwe versie voor de Engelse weergave. Kan het zo zijn dat als je een pagina maakt je ook meteen de alternatieve talen meeneemt.

Ik ben zeer benieuwd of hier al eens naar gekeken is, wij konden het zo snel niet vinden.

Als er technische details nodig zijn zal ik deze graag verstrekken. Aangaande de multilanguage gebruiken wij niet meer dan de standaard.

Met vriendelijke groet,

Christiaan Wiesenekker
cwiesenekker at zigwebsoftware.nl<mailto:cwiesenekker at zigwebsoftware.nl>

________________________________
Disclaimer:
Dit e-mailbericht, inclusief bijlagen, is vertrouwelijk en uitsluitend
bestemd voor de geadresseerde(n). Gebruik van deze informatie door anderen
dan de geadresseerde(n) is niet toegestaan. Wanneer u dit bericht ten
onrechte hebt ontvangen, wordt u vriendelijk verzocht het te verwijderen en
dit aan de afzender te melden.

Zig Websoftware staat door de elektronische verzending van dit
e-mailbericht niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de
inhoud, noch voor tijdige ontvangst daarvan. Zig Websoftware controleert
alle uitgaande e-mail op computervirussen.

Zig Websoftware staat geregistreerd bij de Kamer van Koophandel te
Hilversum onder nummer 31034665.