[TYPO3-UG Dutch] Direct Mail

A.O. van bruggen otto at webspinnerij.nl
Wed Jan 2 21:16:01 CET 2013

Hallo David,

Misschien is het een overweging om de afbeeldingen als volledige url te
laden in plaats van de afbeeldingen mee te sturen. Dus bijvoorbeeld
http://www.mijnsite.nl/foldermetafbeelding/picture1.jpg. Voordeel is dat
de mail minder 'zwaar' wordt en dat scheelt in het verzenden.
Ik raad je verder aan om in alle mail programma's te kijken hoe de mail er
uit ziet. Vooral outlook 2007.
Kijk ook eens op de site http://www.campaignmonitor.com/ Daar staat erg
veel informatie over nieuwsbrieven.

Met vriendelijke (nieuwjaars)groet,