[TYPO3-UG Dutch] Direct Mail

David Schouten d.schouten at zeelandnet.nl
Wed Jan 2 20:14:28 CET 2013

Hallo lijst,

Op mijn iMac heb ik een proefsite typo3 versie 4.7.7.
Die draait prima, maar ik heb de extensie Direct Mail versie 3.03
geïnstalleerd om deze uit te testen en daar heb ik het volgende probleem
mee:
als ik een nieuwsbrief gemaakt heb, en ik klik op ³beeld² ziet hij er
voortreffelijk uit, alle afbeeldingen zijn aanwezig en op z¹n juiste plaats,
zend ik een test mail dan ontvang ik deze netjes in html de afbeeldingen
worden meegezonden maar die zijn ³leeg². (staan wel als bijlage vermeld ,1kb
mail programma is Entourage van Microsoft)
Afbeeldingen meezenden staat aangevinkt.
Ik zal wel ergens overheen kijken, maar ik ben nu op een ³dood spoor²
aangeland.
Misschien iemand een hint??

Groeten,
David Schouten