[TYPO3-UG Dutch] ttnews_share, maar nu even niet

"HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel "HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel
Fri Feb 15 15:52:01 CET 2013

Jacco het werkte inderdaad wel, maar door de soms ondoorgrondelijke wegen van het internet waren de wijzigingen niet opgeslagen terwijl  dat bij mij op het scherm wel zo leek te zijn :) Ik had je voorbeeld al eerder bestudeerd en was daarom al wat vertwijfelt omdat ik toch min of meer hetzelfde had als jij. Bedankt.

Met groet,
HocomAdvies

Wiechert Hooghwinkel

Op 15 feb. 2013, om 11:37 heeft Jacco van der Post het volgende geschreven: