[TYPO3-UG Dutch] ttnews_share, maar nu even niet

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Fri Feb 15 11:37:59 CET 2013

Ik heb even gekeken, categorySelection werkt wel. Hier heb ik een keer
een voorbeeldje geschreven. Net nog even voor je getest en RSS wordt
alleen uitgegeven met de aangegeven categoriën.

http://www.training-typo3.com/2011/06/16/tt_news-rss-feed-valid-and-with-images/

grt Jacco

--
Met vriendelijke groet