[TYPO3-UG Dutch] Kom naar het eerste Nederlandse TYPO3camp!

Ben van 't Ende ben at vantende.net
Wed Feb 6 14:29:18 CET 2013

Heyla TYPO3 vrienden,

Ik heb mijn stoutste schoenen maar weer eens aangetrokken om de Nederlandse mailinglijst te spammen aangaande het komende eerste Nederlandse TYPO3camp.

http://www.typo3campvenlo.nl/

Op 9 en 10 Maart organiseren we met een aantal mensen het eerste TYPO3camp in Nederland. Ik moet eerlijk zeggen dat het niet zo makkelijk gaat als in Duitsland, lijkt het, en dat we alle zeilen moeten bij zetten om de Nederlanders een beetje gevoel van TYPO3 saamhorigheid bij te brengen. Van de 21 aanmeldingen die we nu binnen hebben is 75% Duits. Dat moet natuurlijk anders. Als TYPO3 community manager gaat me de Nederlands community natuurijk extra aan het hart en streef ik er naar dat we ook als Nederland laten zien wat we in huis hebben. Qua sponsoring voor het evenement hebben we de basis binnen, maar willen we nog wat leuke t-shirts printen etc., dan hebben we nog wel iets nodig.

Het allerbelangrijkste is echter dat JULLIE komen en dat JULLIE TYPO3-ers om JULLIE heen motiveren om ook te komen naar dit spontane evenement. JULLIE zijn daar voor nodig. We kunnen niet zonder JULLIE, dus ;)

Voor degenen die het concept van zo'n TYPO3camp niet kennen leg ik het nog één keertje uit. Een TYPO3camp heeft geen vooropgezette agenda. De deelnemers bepalen wat de onderwerpen zijn die aan de orde komen. 's Ochtends vroeg is er een sessie planning waar iedereen suggesties kan indienen over onderwerpen waar hij of zij over wil praten of je kan aangeven waar je iets over wilt horen. Misschien dat iemand iets wil vertellen over dat onderwerp. We plannen dan gezamelijk de sessies en plannen zo de dag vol. Traditioneel is dat er op de avond voorafgaand aan het camp er een pre-party is. Deze wordt gehouden in het centrum van Venlo waar ook het eten op Zaterdag plaats vindt. De zondag is hetzelfde als de zaterdag ingericht.

De organisatie heeft voor een prachtige locatie gezorgd. Het is zeer de moeite waard om met zijn allen lekker relaxed over TYPO3 te bomen en over al het andere wat maar ter tafel mag komen. Kom dus naar het TYPO3camp Venlo en vertel het al je vrienden. Op de website staat alles wat je dient te weten. Heb je vragen stel ze dan gerust!

Zie je in Venlo!

Groeten Ben
--
TYPO3 community manager