[TYPO3-UG Dutch] Hosting requirements

Nico Deblauwe nico at deblauwe.be
Thu Apr 11 09:34:31 CEST 2013

Hallo,

Tot nu zit ik bij servage shared hosting voor mijn TYPO3 sites. Globaal
gezien is dat snel genoeg, maar soms (sommige zware pagina's en ook soms
bij piekmomenten) kan dat wel net iets te traag worden.

Daarom overweeg ik al een tijdje om een VPS oplossing te kiezen, en ik zag
bv een aanbod met 1CPU, 600MB ram, 150 GB disk space. Kan iemand me - voor
de vuist weg - een inschatting geven van hoeveel kleine (bv. 40 pagina's)
sites/domeinen ik hier parallel op zou kunnen laten draaien. Of enige
andere vorm van metrieken is ook goed. Momenteel werk ik voornamelijk met
de 4.5 LTS, maar ik ga stilaan overstappen naar de 6 versie - mocht dat
iets uitmaken.

Alvast bedankt voor de insteek.

Groet,

Nico