[TYPO3-UG Dutch] Taal probleem, en FF-bug

Rens Admiraal rens.admiraal at typo3.org
Sat Oct 13 13:29:26 CEST 2012

Goedemorgen,

Even een kleine opmerking over het handmatig toevoegen van labels in de
locallang.xml. Dit is af te raden. Wat gaat je namelijk gebeuren als je
de extensie update wanneer er een nieuwe versie is? Juist, je bent je
vertalingen kwijt!

Het is beter om de vertalingen door te sturen aan de ontwikkelaar zodat
hij ze kan toevoegen, en gebruik te maken van TypoScript om je
vertalingen voor nu toe te voegen... Even uit het blote hoofd is dat
bijvoorbeeld iets als:

plugin.tx_<extkey>._LOCAL_LANG.nl {
     label = vertaling
}