[TYPO3-UG Dutch] html5 sections

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Wed Nov 7 14:48:26 CET 2012

Hallo,

Ik ben bezig met een html5 site waarbij de content van verschillende
pagina's in sections in moeten worden ingeladen.

Pagina structuur:
- root
-- pagina 1
-- pagina 2
-- pagina 3

Dus de root pagina ziet er grofweg als volgt uit:

<section id="pagina1"> inhoud pagina 1 </section>
<section id="pagina2"> inhoud pagina 2 </section>
<section id="pagina3"> inhoud pagina 3 </section>

Bestaat hier een eenvoudige oplossing voor in TYPO3?

Dit kan opzich met "frames", alleen verlies je op die manier de
overzichtelijkheid. Dus het zou mooi zijn als ik op een of andere manier
de inhoud van een complete pagina, inclusief de bijbehorende template
kan inladen.

Iemand enig idee hoe dit eenvoudig zou kunnen?

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair