[TYPO3-UG Dutch] Clear cache in meerdere TYPO3 installaties (shared core)

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Tue May 29 15:04:16 CEST 2012

Een tip/waarschuwing, op het moment dat je heel veel leeggooit, hou
dan rekening met een extra belasting op je server, omdat de cache van
alle sites geleegd is. Dus elke aanvraag vanaf punt 0 is een aanvraag
naar de mySQL database. Is je server daar niet op berekend, dan trek
je met deze actie je server onderuit.

Ric

Op 29 mei 2012 14:53 heeft Pim Broens <broens at redkiwi.nl> het volgende
geschreven:

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

volg ons op Twitter, Facebook, LinkedIn, en YouTube: www.alternet.nl/contact/
Op zoek naar een nieuwe baan als TYPO3 ontwikkelaar? www.werkenbijalternet.nl

t: 078 635 1200 / intern nummer: 103
f: 0848 34 9697
e: ric at alternet.nl
m: 064 808 6196
w: www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865
BTW nr.: NL808066614B01

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !