[TYPO3-UG Dutch] Clear cache in meerdere TYPO3 installaties (shared core)

Pim Broens broens at redkiwi.nl
Tue May 29 14:53:57 CEST 2012

Hoi Maarten,

Dat is op zich een leuke, maar volgens mij gaat het via TYPO3 niet direct
lukken. Wellicht een php / shell script waarbij je gebruikt maakt van een
root user van MySQL om de databases te whileloopen en dan alle cache_
tabellen te truncaten? Zou niet al te gecompliceerd moeten zijn.

Groeten,
Pim

Op 29 mei 2012 14:33 schreef Maarten Mandemaker <maarten-list at emaux.nl> het
volgende: