[TYPO3-UG Dutch] Het was nodig om Apache te herstarten voor een extensie-update. Wie kan dit uitleggen?

Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ daniel at typo3-nl.eu
Mon May 28 23:15:33 CEST 2012

Hi Jordan,

Dank voor je antwoord. Ik begrijp een beetje hoe de vork in de steel zit.
Maar, zoals gezegd, ik ben maar een integrator. Over de diepere lagen van
Apache op mijn server kan ik je niets vertellen. Omdat ik het niet weet.
En reproduceren zal ook niet zo gemakkelijk gaan. Als het gemakkelijk
reproduceerbaar was hadden er veel meer mensen last van gehad, want ik heb
alleen een reguliere update gedaan.

Nogmaals dank voor je uitleg de de verhelderende link.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg

"Jordan van Bergen"  schreef in bericht
news:mailman.1.1338217614.29716.typo3-ug-dutch at lists.typo3.org...

Hier in combinatie met jquery de uitleg:

http://stackoverflow.com/questions/9826596/apache-caching-javascript-assets

Kan hem weleens hier in zitten.

Groeten,
Jordan