[TYPO3-UG Dutch] User management in multi domain setup

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Wed May 23 11:43:05 CEST 2012

Hoi Listers,

Ik kom weer eens iets tegen waar ik niet uitkom...
Ik ben bezig met een website of eigenlijk 7 websites in 1 typo3 installatie.

Ik heb het helemaal voor elkaar gekregen met de domainrecords en ook mijn real url gaat helemaal goed..
Maar nu sta ik voor het volgende probleem.

Elke website moet natuurlijk zijn eigen backend user krijgen.
En ook de juiste pagetree te zien krijgen.

Maar daar gaat het fout want ik zie helemaal geen pagetree...
Als Admin zie ik ze allemaal
Bij de backend user heb ik de juiste DB Mount geselecteerd en geen vinkjes gezet bij Mount from Groups

Zie ik iets anders over het hoofd misschien?

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon

Martyn Vormgeving
Grafische vormgeving, Webdesign, Reclame en Communicatie
Bisonstraat 3a5 - 4817 LH Breda - +31 (0)76 513 89 56 - +31 (0)6 489 484 32
info at martyn.nl - www.martyn.nl