[TYPO3-UG Dutch] TS rgsmoothgallery css verwijzing niet opgepakt

chris kievid chriskievid at gmail.com
Tue May 22 19:22:00 CEST 2012

Ik wil de CSS van de rgsmoothgallery aanpassen, zoals in de manual
beschreven hoort dat vrij makkelijk te zijn.

http://www.rggooglemap.com/en/dev/rgsmoothgallery/smoothgallery-with-advanced-settings.html

Als ik echter de volgende code toevoeg aan mijn template setup (of
constants) dan wordt de verwijzing naar nieuwe CSS niet opgepakt.

*plugin.tx_rgsmoothgallery_pi1 {*

*pathToJdgalleryCSS = EXT:rgsmoothgallery/res/css/jd.galleryColor.css*

*pathToSlightboxCSS = EXT:rgsmoothgallery/res/css/slightboxColor.css*

*}*

**

Als ik het setup bestand van deze extensie wil bewerken in de back-end via
de extensie manager als alternatief, dan  wordt het tegengehouden. Het
heeft te maken met de volgende regel: [SAVING IS>> DISABLED - It can be
enabled with the $TYPO3_CONF_VARS['EXT']['noEdit']>> flag].  Ik heb echter
geen toegang tot mijn server om typo3conf/localconf.php aan te passen.

Vraag is allereerst waarom de code uberhaubt niet wordt opgepakt, en de
extensie naar de 'oorspronkelijk' css file blijft verwijzen. Ik kan niet
bedenken waar ik de TS anders moet plaatsen dan in constant of setup van
mijn template.

Excuses voor deze mss voor de hand liggende vraag, maar ben na 7 jaar
afwezig van typo3 wat nog wat 'roestig';)