[TYPO3-UG Dutch] rss 2.0 feed tt_news met rare tekens - hoe te voorkomen

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Thu May 10 08:42:29 CEST 2012

Ik weet nu wat er gebeurt maar dat wil niet zeggen dat ik hier 123 een
oplossing voor heb of weet. Hopelijk heeft iemand een idee wat hier
gebeurt en een suggestie hoe dit opgelost te krijgen?

Wat is er aan de hand. Dit gedeelte van de template:

    <!-- ###CONTENT### begin -->
    <!-- ###NEWS### begin -->
    <item>
      <title>###NEWS_TITLE###</title>
      <link>###NEWS_LINK###</link>
      <description>###NEWS_SUBHEADER###</description>
 <content:encoded><![CDATA[###NEWS_CONTENT###]]></content:encoded>
      ###NEWS_CATEGORY###
      ###NEWS_AUTHOR###
      <pubDate>###NEWS_DATE###</pubDate>
      ###NEWS_RSS2_ENCLOSURES###
    </item>
    <!-- ###NEWS### end -->
    <!-- ###CONTENT### end -->

Hoest dus de <items> in de RSS feed op maar in de browsers
FF/OPERA/CHROME staan deze items dus domweg niet in de broncode en
zijn ze blijkbaar niet gerenderd in de broncode. Het vage aan het
verhaal is dat bovenstaande dus wel gerendered wordt als je dit met IE
opvraagt. Dus IE snapt bovenstaande wel en hoest de items dus op maar
andere browsers (waar het mij om gaat) niet. De RSS feed is in hun
ogen dus leeg omdat het geen <items> bevat. We heeft dit ooit eerder
gezien en weet wellicht een oplossing?

Met vriendelijke groeten,
Jordan van Bergen