[TYPO3-UG Dutch] rss 2.0 feed tt_news met rare tekens - hoe te voorkomen

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed May 9 20:16:31 CEST 2012

Schiet mij maar lek ;-)

Vraag dit maar eens met Internet Explorer op:

http://test.copaco.com/website/index.php?&type=100

In de broncode zul je zien staan bij <item></item>

    <item>
      <title>TEST - 1</title>
      <link>http://test.copaco.com</link>
      <guid isPermaLink="true">http://test.copaco.com</guid>
      <description><![CDATA[<div
class="K2FeedIntroText">testitem1</div>]]></description>
      <author>webmaster at copaco.com</author>
      <category>Urban</category>
      <pubDate>Mon, 07 May 2012 23:17:46 +0200</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>TEST - 2</title>
      <link>http://test.copaco.com</link>
      <guid isPermaLink="true">http://test.copaco.com</guid>
      <description><![CDATA[<div class="K2FeedNummer2">testitem
2</div>]]></description>
      <author>webmaster at copaco.com</author>
      <category>Pop</category>
      <pubDate>Mon, 07 May 2012 23:13:46 +0200</pubDate>
    </item>

Vraag het nu maar eens op met firefox of opera en dan zul je die
<item> tags niet meer tegen komen in de broncode en mis je dus alle
<item>'s?

Hoe is dit mogelijk? Krankzinnig is dit te noemen ;-) De ene browser
die het wel laat zien en de andere niet?

Nu snap ik waarom sommige systemen zeggen dat de RSS feed leeg is. IE
laat wel de hele feed zien zoals ik wil maar alle overige systemen
niet. Daar mis ik de <item> tags.

Ben benieuwd of iemand hier een suggestie/idee heeft?

Met vriendelijke groeten,

Jordan van Bergen